zpět

30. 11. až 2. 12. 2007 - Víno. Jinak se snad ani tento víkend nazvat nedá. V pátek po práci jseme vyrazili směr morava. Jak už to bývá, hned po ubytování jsme šli koštovat. Sklípek to byl exluzivní a vínečka v něm dobrá. Ochutnali jsme, pojedli zhodnotili a také si zapěli. Druhý den jsme si udělali procházku. Šli jsme cestou a pak i necestou. Myslím že se to vydařilo. Poté co jsme se upravili jeli jsme do Břeclavi na slavnostní svěcení vína. I zde se koštovalo mladé víno. Hrála k tomu cimbálovka. I tento večer a vůbec celí den a celí víkend se nad 100 % vydařil. Ještě nyní mám krásný pocit na duši.

27. 10. 2007 - Praha. Je tu poslední říjnový víkend. Nemůžu déle čekat. Jedu směr Praha - výstava Bodies. Dopoledne před samotnou výstavou jsem se prošel po Praze. Dal jsem si chutný obídek a pak jsem šel na výstavu. Jenže ouha - fronta "jak na maso" No už jsem tam a tak čekám. Celou expozici jsem si pomaloučku prošel. Mohl jsem si spousty věcí objasnit, pochopit. Navíc jsem si u toho celého pěkně zadumal. Byl jsem naprosto spokojen. Na výstavě se nemohlo fotit a tak pokud někdo chce se mrknout přímo na fota z výstavy, stačí zabrouzdat na http://www.bodiestheexhibition.com/intro.html nebo www.bodiesprague.cz

7. 10. 2007 - Lanové centrum - Polsko. Jednoho pěkného odpoledne jsem vyjel s kamarády do Polska. Cíl cesty: Lanové centrum a pak hurá na pstruha. Na začátku jsme dostali instruktáž, jak zacházet s vybavením a pak to nastalo. Něco bylo jednoduché, ale na několika úsecích jsem se pěkně zapotil. Nohy a vůbec celé tělo dělalo věci jiné než já si přál. Hold neměl jsem pevnou půdu pod nohama. Ale oba jsme to prošli a bylo to moc fajn. Pak jsme vzali zbytek výpravy a hurá na pstruha. Zabral mi na první zaseknutí. Takovej macek - sotva jsem ho přepral. Byl skvělej. Už se těším na repeté.

30. 9. 2007 - Kolem Metuje. Krásné podzimní slunko mne vytáhlo do oblíbených míst kolem řeky Metuje. Barvitost a hra světel a stínů je úchvatná. Stěží se to dá zachytit fotkou. Ale i tak, posuď každý sám.

19. 8. 2007 - Cesty za Toulovcem. Ráno po festivalu jsem si zašel do kostela. Pak jsem lehce posnídal a přejel do nedalekéhop Boru u Skutče. Zde jsem vyrazil k Dudychově jeskyni. Vyškrábal jsem se štěrbinou až nahoru. Pak jsem pokračoval a prošel si Toulovcovy Maštale. V Polance jsem se stavil na obídek a pokračoval skrz Pivnickou roklí do Zderazu. Pivnická rkle je velice krásná. Celkově se mi tam líbilo. Ani jsem nepotkával davy turistů a tak jsem se mohl příjemně kochat krásou přírody. Ze zderazu jsem již mazal krásným borovicovým lesem do Boru u Skutče. Cestou dom jsem ještě zdolal Toulovcovu rozhlednu a hudá do. Tedy přesně ke známým na vínko a gril. Musím říci je za mnou krásný pohodový víkend.

18. 8. 2007 - ÚJEZDSKÉ BABÍ LÉTO, je sobota dopoledna a s lupenem v kapce se rozjíždím do Dolního Újezdu. Přijel jsem akorát před jednou. Sedl jsem si vedle znamých a zaposlouchal se do prvních tónů festivalu. Už třetí song ve mne zanechává krásnou hřejivou stopu. Jdu si pro program. U informací se na chvilku zastavuji. Zapovídal jsem se, neb jsem zde koupil mapu a nechal si poradit nedělní procházku. Pak jsem se již plně věnoval takřka všem kapelám. Nyní mohu psát: "co kapela to perla". Jednou jsem si odskočil na nedaleké koupaliště, kde jsem se příjemně osvěžil. Večer jsem již neodolal a na Fleret jsem se postavil do davu k pódiu a skotačil. Nedalo se odolat. Nakonec k nám krásně promluvila a popřála dobrou noc Jarmila Šuláková. Byl to můj první a cítím že ne poslední Újezdský festival.

12. 8. 2007 - Tůra. Chvilku před polednem jsem si našel vlak a rozhodl se jet na výlet. Sice počasí bylo mlhavé, ale to mne nezastavilo a jel jsem. Z vlaku jsem vyskočil v TU - Poříčí. Tady trochu mrholilo. Neva nic, jdu. Našel jsem Jiráskovu cestu a po té stoupal až na Paseka. Zde jsem loupl dvě dvanáctky a hurá na Žaltman. Na vrcholu rozhledny jsem si pochutnával na výtečných darovaných Caramelách "made in France". Z Žaltmanu jsem to vzal již klasikou - na Kolčárku, kolem věznice a hurá dom. Nato jaké bylo počasí jsem si nádherně užil. (nejlepší na tom byly Caramelky - mňami)

6. 8. 2007 - Motovýlet. Bylo odpoledne a mne to táhlo ven. Včera jsem měl totiž možnost jízdy na bezvadném skutru. Jel jsem jako spolujezdec i jako řidič. To mne natolik nakoplo, že jsem si vzpoměl na moji ČZ250 opuštěnou v garáži. Oprášil jsem ji, dolil bezín a hurá ven na dvou kolách. Cestou jsem se zastavil na ostružiny. Pak jsem volil cestičku známým krajem. Dal jsem si i pár úseků se zatáčkami. Domů jsem dojel nadšen.

1. 8. 2007 - Dnes se pro mne ráz na ráz zastavili znamý. Že jedem do Trutnova, říkám si proč né. A najednu hle létáme na rogalu. Musím přiznat, že mi tento pocit, jenž má člověk ve vzduchu již chyběl. O to více jsem si užíval každé minutky letu. Bylo to super.

15. 6. 07 - 17. 6. 07 - Rakousko. Ferrata na Spitzmauer 2442 m a GroBer Priel 2515 m. První ferrata byla pohodová. Sice strašila trochu bouřka, ale nakonec jme ji dali a byl pak i skvělý den. Druhý den výstup na GroBer Priel byl již bez deště. Ferrata se mi zdála ouplně skvělá. Bylo tam vše. Traverz, kde jsme makali rukama, žebříky v převisu a celkem pěkně dlouhá ferrata. Dala nam pěkně počudit. Bezva zážitky. Vřele doporučuji.

8. 4. 2007 - A je to tu - oprášil jsem kolo a jel na první projížďku roku 2007. Jel jsem moji oblíbenou cestu z Červeného Kostelce kolem špinky pod Bukovou horu do Řešetky, Studnic, Zblov a Ratibořic. Odtud Babiččiným údolím na Havlovice a stoupáním k Devíti křížům. Zde jsem doma. Najel jsem cca 30 km. Na rozhýbání mého zlenivělého zadku to bylo akorát. Doufám že počasí bude přát a na kolo se dostanu častěji. Stojí to za to.

1. 4. 2007 - Krkonoše - Sněžné jámy. Kmarád Honza mi v pátek povidá: "nejdeš se mnou do Krkonoš?" Proč ne, odpovím. Domluvili jsme se na neděli. Byl nádherný slunný den. Počasí bylo úžasné a celý den se v něm odrážel.

4. 3. 2007 - Teplicko nad Metují. Vydal jsem se z Solovického dvora k východisku turistického značení Skály. Odtud po modré až ke sjezdovce nad Teplicemi. Zde jsem se napojil na zelenou a prošel jsem si skalami na Kraví horu. Přez Supí skály na vyhlídku Čáp.